Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Wishlist yang hampir tercapai ~
Semalam, salesgirl Izzah #adik kawan saya, Syamila, datang melawat untuk tunjuk barang-barang baru untuk dijual heh heh. And setiap kali dia datang, mesti rambang mata saya ne ouh. Sebab macam-macam ada. Kebanyakkan nya barang Angry Bird & Domo. Kebanyakkan barang Domo or Angry Bird dibeli daripada dia heh heh. Ini antara barang-barang yang sudah melengkapi wishlists saya :o

 Underwater Camera.
Camera ne saya dengan adik saya, Siti Sarah, dah lama mencari tapi kami ne dah le malas nak keluar jenjalan, tengok-tengok Izzah bawak camera ne hehe. Ada corak Angry Birds lak tu! Wajib beli. Cuma, kamera ne kamera lama tau. Semua manual. Kena isi kodak, pastu kalau sekali guna, kena pusingkan filem dia. Haha. Tapi ibu saya kata, sebagai seorang photographer, saya kena belajar mekanisme kamera, tak kira lama punya atau baru. Nak pergi menyelam ah lepas ne, pastu tangkap gambar :>

 G - Shock!
My mama bought me a G-Shock watch as a birthday present omee omee. It's purple and yellow in colour. Original lagi tu. Memang saya dah teringinnnnn nak ada G-Shock ni sebab lawo and semart. Bila birthday saya? Jumaat ne lah. 7 Oktober. Ho ho ho.

Sorry lah, pictures are not included sebab saya malas nak ambil gambar pagi-pagi ne. Lepas ne nak study Add Math sebab saya suka Add Math. Kkbai :>

xx Nazihah Anuar

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.