Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Ramai nya suka menyamar jadi saya T^T
Just in case ada orang guna nama or link saya untuk kutuk-kutuk kat shoutmix korang, pastikan IP dia sama dengan saya okay. Iaitu ; 175.138.117.37. 

Check full IP! Jangan yang separuh-separuh tu je. Ok, apa benda ni kan? Well,  hari berturut-turut yang orang report kat saya yang diorang kena kutuk dengan orang yang guna link saya. Waddehell man T^T No life sangat dah ke sampai nak menyamar ne? FYI, saya sekarang nak on pun susah. Sebab tengah exam. Ceh, hiatus lah kononnya. So kalau ada mesej kutuk-kutuk dari saya, check IP dia k. Orang gila kut ~

Tu pun, saya jarang blogwalk. Jadi siasat dulu sebelum tuduh saya kutuk eh. Sebab saya bukan perempuan yang sebegitu haha. Kalau nak gaduh, face to face ah. Ada bran? :p

Ok, dah penat haha. Meh kita tengok gambar comel meh.

Wahhhh ! Kwangmin & Youngmin :>
Okbai.
xx Nazihah Anuar

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.