Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ OMD ; Oh Mak Datuk!
Assalamualaikum sayangggg hehe.

Tadi bukak-bukak FB je, dah ada belambak mesej. Mula-mula malas nak bukak - sebab selalunya pasal blog je T^T Tapi tergerak lah pulak hati nak bukak mesej-mesej tu kan. Tu pun kalau tak bukak, nanti bertimbun lak. Heh~ Jadi terbaca lah satu mesej dari cik adik Tyra, dia minat nama penuh, address dengan nombor fon. Saya pulak 'Apahal ne?' Rupa-rupanya saya pemenang untuk Contest Desktop Paling Cun(click untuk bukti!) >.< OMG sukanya. Menang shawl lak tu hehe. Thank you, Tyra <3 !! Eh, Alhamdulillah ~ Hihi.

Satu minggu ni memang agak teruk bagi saya. Dah lah demam, lepas tu tak leh bagi sepenuh perhatian pada exam - sebabkan demam ni lah! Huwaaa T^T Banyak tidur je sebab.. tak.. larat..... Hari Isnin ni periksa SEJARAH. K, malas nak baca. Otak saya tak suka membaca, suka berfikir je heh heh. Sebab tu asyik tukar design blog kot, cepat bosan punya orang. Heh. Btw, sekarang saya rasa macam nak berubah menjadi otaku. Oh no ~ Sebab obses sangat dengan komik-komik jepun uh. Sampai kan takleh nak buat benda lain. Help. Patutnya baca buku Sejarah dengan Pendidikan Islam, bukan komik

Okbai. Salam.
xx Nazihah Anuar

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.