Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ I am gettin' old tomorrow D:

My birthday is just around the corner D: Finally, sweet sixteen. Haha, not yet. It's tomorrow. Pfft. Memang tak patut saya pergi bagitau hari ne kan haha suka hati la T^T Cuma kalau saya nak bagitau esok, pasti tak de masa. Sebab dah rancang birthday 'date' esok dengan Aiman. At first plan nak keluar hari ni, lepas tu saya taknak sebab saya nak keluar esok sebab esok kan 'hari penting'. Hew hew. Lusa, 8 October, birthday ayah saya pulak. Sebab tu setiap tahun kitorang sambut birthday sekali. 

Tumblr_l23hqghnec1qauyp8o1_500_large

Kenal tak mamat atas neh? Kalau tak kenal memang ketinggalan zaman huwa T^T Dia ne namanya Simon Cowell, terkenal sebagai pengadil dalam American Idol. Saya baru dapat tahu yang birthday dia sama dengan saya uhuhu. Dia dilahirkan pada 7 Oktober 1959 (source). Memang saya duk cari siapa seleb yang sama tarikh birthday dengan saya ehek ehek. Tapi lagi best Nieysa Syahirah, birthday dia sama tarikh dengan Bill Gates. Sapa tak kenal pi ketuk kepala kat dinding haha (psst, birthday depa 28 Oktobah!)

Ok, malas dah nak cakap. Haha kbai.

xx Nazihah Anuar

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.