Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Boleh tak,

Sambadi tolong denda saya, supaya tak sentuh ini laptop sampai habis exam? Haha antara satu cara untuk kasi saya study, begitu la. Kalau hari ni nak menyentuh ini laptop, tak ngapa sebab esok Pendidikan Islam, antara subjek yang best & senang. Tapi tak pernah dapat A pun. Isk.

Hari ni online semata-mata nak tukar design blog. Sejujurnya, selama saya asyik tukar design ni, tak pernah saya puas hati. Sebab jeles, orang lain punya lawa. Huwa. Tapi saya sangat berpuas hati dengan design yang sekarang. Tak terlalu complex, yet tak terlalu simple. Bak kata Aiman heh heh. Saya memang lama teringin nak design macam ni, tapi tak berani. Entah lah apa pasal T-T Akhirnya termakbul juga saya punya wish mehehe.
Ada yang kata depa masuk blog saya, rasa macam astronaut. Hehe bagus lettew :D
Saya nak tinggalkan blog ni buat satu hari, esok. Sebab lusa ada Add Maths. Whoopdy doo. Ku belajar macam orang gila, last-last dapat B je untuk ujian lepas. K, memang tak puas hati. Nak A. Mak kata jangan target A- , tapi target A+. Ho ho. Baiklah.

xx Nazihah Anuar

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.