Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Smile, everything's okay.


Saya, Nazihah binti Anuar bin Sani, ingin complain tentang cikgu-cikgu di sekolah saya hehe. Ayat nak rojak ajer. Anyway,
Kami murid 4 Sains ne memang suka jadi bidan terjun dan buat kerja last minit!
Ayat Hazrina. Saya pun kadang-kadang tension. Pagi tadi pun ada persembahan dari kelas saya, saya tak join sebab yang kena buat persatuan Sains je and saya kelab Fotografi

Saya rasa geram sangat lepas saya tengok kawan saya, Iffah, nangis dalam kelas tadi sebab cikgu bagi tanggungjawab kendalikan persembahan pada dia. Benda tu Sabtu ni , time Anugerah Prima Kualiti \\nama pelik je kan. Kami ne bukan takmau tolong tau, cuma subjek yang kami bawak berat-berat. Bio, Chemis, Physics dengan Add Math. Ingat petik jari boleh pandai ke? T^T

Dia kena handle tarian zapin, sebab teringin saya pun offer lah diri untuk masuk. Haha. Tapi banyak lah pulak benda yang saya kena buat time Anugerah Prima Kualiti tu. Satu, saya pun dapat anugerah haha. Daripada Kelab Bola Tampar. LOL. Kedua, saya kena jadi photographer. Ketiga, saya masuk tarian zapin tu. Hayo, saya pun tension ma. Takpelah, fighting! :)


xx Nazihah Anuar

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.