Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ New domain?
 

Okay, rasanya saya tak cerita lagi pasal domain baru saya ; www.b-blueberry.co.cc ; kan? Jangan risau! Kalau korang tekan link lama saya yang NNP tu, still keluar blog saya serta domain baru saya tu. So here's the big question.

What the blueberries does b-bluberry stands for?!

Ok meh saya terangkan one per one hihi. That first B, stands for Banana. And itu panggilan saya time form two. And kalau korang suka seseorang, mesti nak gossip pasal orang tu kan? Tapi taknak orang tahu siapa yang kita suka tu kan kan? Well Blueberry tu adalah nama samaran yang saya bagi pada Aiman hihi :> So that is where I got my idea. I know lah sangat immature -.- But unique tak unique? Unique lah ceh hihi. Orang pertama tahu is Nieysa Syahirah.  Haw haw. Ok itu je. Ba to the Baiii.

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.