Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Happy monthiversary :*
Today is the 24th which means my relationship with Aiman is now for 2 years and 2 months. Eleleleh tu pun nak kecoh. I am now going to tell you how much I love him, again. But that is like soooo last year :p Never thought our journey is still holding on aww. Okay, jiwang. Malas lah nak berjiwang bagai. Hihi.

Tadi Aiman ngan kawan-kawan dia datang raya 4 orang. Sejujujujujurnya saya malas sangat nak layan budak laki. Bising. Buat semak haha. Kuah carbonara saya buat pun ada yang tumpah T^T Nasib baik sikit je. Mahal tau kalau nak saya masak. Ingatkan susah nak layan diorang tu tapi best jugak. Bising sebab banyak chit chat. Pasal kawan, sekolah, macam-macam lah.

Pernah tak dengar quote, yang kawan dengan lelaki lagi best dari perempuan? Memang betul pun. Sebab kawan perempuan ni banyak sangat drama. Itu je lah saya nak cerita. Babaiiiiii.

xx Nazihah Anuar

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.