Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Coming soon .
Assalamualaikum y'allz :>

So kebelakangan ni saya agak malas sikit nak post because saya tengah have fun dengan BFFLz saya, Puteri, yang sleepover kat rumah saya selama 4hari 3malam. Hihi. Atfirst kami plan 2hari1malam je, tapi saya mengada-ngada :3 So apa yang coming soon neh?
  • Pengumuman Contest : Template Unique.
Ada Anon dah marah saya tak umumkan lagi pfft. U mad, bro? Suka hati saya lah nak umumkan bila, korang ke penganjur nya lol. Saya nak mogok, biar umum lambat lagi ah. Ok just kidding. Patutnya korang doa le saya pilih korang as pemenang, bukan marah-marah. Haha. Saya nak kena review blog peserta semua balik because tak jumpa-jumpa pemenang nya lagi. Lek ya, bro?

  • My own vlog(s).
Hari ne plan nak dating dengan Nadhirah, tapi dia takleh keluar sebab exam nak dekat. Rindu kau lah wey. Ok dah geli. Haha. So saya nanti nak buat vlog sendiri. Just to rant about what's on my mind. I don't know when to start lah. Mungkin lepas saya dah dapat accessory idaman saya. Hehe. Tunggu je lah.
  • New template (again?)
I don't know when lah this thang. I'm not really bored with my template, just bored with myself T^T Maybe I'll create a new template soon, but not now. Any theme suggestions? :>

Ok dah. Saya malas nak taip lagi. Lapar. Time to eat. Sebab dah lunch time lah. So long, farewell.


xx Nazihah Anuar

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.