Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Another day as an average blogger gal.
My hand was supposed to be a peace sign! (Y)

Semalam en en en cikgu sebut nama-nama yang wajib masuk choir, and nama saya tak disebut ! ! I was like woooohooooooooooo. Hampir satu kelas saya dipilih. Saya rasa cikgu tahu kot nanti mesti saya bagi alasan saya jadi photographer sekolah then takleh masuk choir hikhik. Me sho excited. Tapi kesian Nieysa Syahirah, kena masuk choir. Dah lah macam-macam kerja dia kena buat. Sabar la ye adik oi hihi.

I'm sorry I'm sorry I'm sorry sebab saya tukar design lagi. Bosan. Tu pun nak tukar nama :D Silent Screams. Idea datang from Nieysa. Sebenarnya dia dapat idea sebab saya kalau excited saya jerit tapi tak keluar bunyi. Hihi. Jadi dari situlah datangnya Silent Screams ~ Again, I'm sorry I'm sorry I'm sorry. Hihik. Tadi Nadhirah datang beraya rumah saya dengan kawan-kawan dia. Petang ni Aiman dengan geng dia pulak nak datang. Nak suruh ayah lah layan. Malas nak layan budak-budak laki. Ngade-ngadenya lebih.

Saya bosan dan saya rasa macam nak makan. Kbai lapchu allz <3

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.