Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Tiada yang membezakan kita semua.
\Title nak gempak je!/ 

Hai, hello and Assalamualaikum sekalian penghuni bumi! Saya nak cerita kejadian balik sekolah tadi ne haha. Hari ne ayah saya ambil saya lambat sikit dari sekolah sebab dia ge Sg. Besi. Okay, lewat 10 minit je pun. Lepastu ada lelaki ne datang kat saya au, saya tengah duduk time tu, nama dia Luqmanul Hakim. Pastu tetiba dia kata,

Kau ne blogger famous kan?

Pastu saya pun terpinga-pinga lah kan ceh haha. Saya tanya dia kenapa kan.. dia kata ada budak Perak add dia kat Facebook semalam. Budak tu IM dia tulis "Sekolah reko kan?". Then dia jawab balik "Aah.". Then then budak tu tanya "kenal Nazihah Anuar tak?" Then then then dia tak cerita lagi ahaha cuma dia dapat tau saya ne blogger famous. Euw! Famous ke? Pfft haha.

Pastu saya dah tergelak-gelak dah sebab insideb itu sungguh melucukan ceh ceh. Luqman kata lah dia rasa bangga lah jugak sebab tak sangka budak Reko ada jugak yang famous ne. Hahahahahahahaha. Tapi dulu kan, ada jugak yang tak percaya saya ne sekolah kat SMK Jalan Reko sebab dia kata..

"Bakat yang awak ada ne tak serupa budak situ lah!"

Lagi kelakar insiden tu. So, jangan menilai seseorang daripada sekolah yang dia pergi. Kat sekolah saya low profile sikit \cehhhwahhhh/ tapi dalam internet otak saya bergeliga sikit. Coding blog ne saya hafal. Jangan pandang rendah. Okay, dah malas nak cerita. Itu sahaja okai bai :P

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.