Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Selamat hari raya ebelibodeh! ♥

Saya sekarang berada di Bangsar, Kuala Lumpur ! Rumah grandparents belah ibu saya hih hih. Dah lah tengah demam + selsema. Aiman kata demam rindu. But saya demam atas natural causes lah. Mula-mula haritu sakit tekak then selsema sebabkan allergies then merebak jadi demam panas pulak. Nak dekat-dekat raya sibuk nak demam. Tapi saya still aktif makan sambal belacan dan ayam goreng hehe. 

Anyway, saya nak ucapkan Selamat Hari Raya kepada . .

My family  , my 'Drama King', Aiman  , my supposed-to-be-sister-God-didn't-give Nadhirah  , Semuaaaa dubak-dubak Pie *ilapchu ilapchu*  , Budak Budak Bloggers  , rakan-rakan blogger juga hihi  dan tidak lupa haters-haters setia saya hee  .  

Saya mahu minta maaf pada kalian jikalau saya ada terkasar bahasa, tergusir hati atau terlepas kata, terumpat or whatsoever lah okai? Ampun seribu ampun hek hek. Kalau free, datang lah raya rumah saya eh. Tapi bagitau lah dulu nanti karang saya tak mandi ke apa-apa korang dah datang haw haw. Ayah saya kata siapa cepat dia dapat duit raya #sebab dia kedekuts sikit hihi. Ok itu je babai Assalamualaikum :]

Btw, hari pertama raya, korang raya kat mana? :)

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.