Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Misi mencari baju raya pun tamat.
Hello Sunshine 

Okay, baru balik daripada shopping baju and barang rumah tadi. Tadi shopping 5 seluar and 1 sweater untuk lengkapkan koleksi tahun ni. Eh, 5 seluar tu bukan untuk saya je. Saya kena share dengan adik saya juga. Kami kan sama size. Terbukti lah saya ne tak besar-besar isk. Sooooo sad. So, tema warna baju kurung saya ialah cekelat. Eh, I mean chocolate / brown. Baju pulak rugged kot. Susah nak cari baju because banyak baju ketat and pendek. Macam mana orang boleh selesa pakai baju cenggitu?! Well, who am I to judge kan.

Shopping baju dalam kira-kira sejam lebih. LOL. Shopping barang rumah pula, 30 minit. Saya ada beli pek jellyyy nak buat senditi nanti. Perisa strawberry. Teringin nak buat hokay, tetiba mak saya kasi pulak en. Jadi masukkan jelah dalam trolley. Cuba nak pujuk ambil yang tempat ice berbentuk untuk shape jelly tu nanti, tapi tidak berjaya. Takpe.

Dah, tu je kot nak cerita. Saya nak test buat template baru ne. Hooho. Babaii guys :)

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.