Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ I'm multitasking!
Hello Sunshine 

Yo yo yo Nazihah in the house! Sorry semalam tak post. Saya ge rumah nenek saya sebab Moyang saya baru meninggal. Seeing her jenazah, urgh I broke into tears. Keluarga saya yang paling kerap pergi rumah nenek saya kat KL, and selalu jumpa moyang saya. I still remember time dia mula sakit dulu. So weak. Umur dia meninggal 91 ke 93 saya pun tak pasti sebab time dia lahir katanya surat beranak & I/C pun takde lagi. 4 hari sebelum dia meninggal dia masuk hospital sebab dia tiba-tiba taknak makan. 4 hari selepas pula, lepas sahur mak saya kata moyang saya meninggal pukul 4 pagi. I was in shock lah! She's a really tiny woman. And I love her so much walaupun kitorang tak rapat and saya ne cicit dia je. First time juga saya masuk bilik mandikan jenazah. Setiap kali tengok muka dia mesti menangis. Maksu saya, mak saya, nenek saya pun menangis. Reason why I dislike going to funerals. Tapi dia meninggal dalam bulan Ramadhan dengan tenang :)


Anyway, lari topik pulak kan. Saya sedang lakukan banyak perkara dalam satu masa ni. Saya tengah siap template untuk kak Tia Mustafa, edit blog saya sendiri (I do this when I'm depressed), download game, jaga edit and baca mesej lawak dari Anon Busuk kat shoutmix. LOL, saya sombong? Kesah pulak? Don't judge before you get to know me (Y). Tadi dapat tiga surat sekaligus. Satu daripada Mercu Optometry, dapat kad raya haha. Lagi 2 daripada unknown yang bayar duit edit blog. Gee, takde tulis nama pun. Camne neh? Siapa-siapa yang dah post, please inform me kay? Saya taktau siapa punya ne. And kepada yang join contest saya ngan Nieysa, thank you bewy bewy much kay. Lapchu!

So I think itu je nak di-post. Saya malas and saya nak tunggu game Virtual Villagers 5 ne siap. Cepatlaa cepatlaa. Heee. Bai Assalamualaikum dan saya sayang Romeo serta BBB saya <3

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.