Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Esok dah takde mood nak raya hah hah -.-


Sebab? Saya datang matahari ahahahahahaha. Esok second day ouchh sakit gila weyy. Tidak ku sanggup untuk lalui nya. Sepatutnya pergi ziarah kubur arwah moyang tapi takleh pergi dah pulak. Ala nak pergi :( Nanti saya tinggal sorang-sorang je kat rumah. Dah lah sunyi pastu besar then mula lah fikiq bukan-bukan haha. Jadi plan saya is to makan banyak-banyak so I can keep my mind off of everything heh heh.

Dua tiga menjak ne saya dengan adik-adik saya aktif main The Sims Social kat fesbuk. Seronok macam Sims 3 betui. Saya dah lama tak main Sims 3 so kempunan. Heh heh. Pastu adik saya si Shafiq punya Sims Social takleh load. Dia stuck kat 65%. Kesian lah kat dia , dia tengok kami main syiok je kan. Jadi saya bikin satu fesbuk untuk kami sekeluarga yang khas untuk game sahaja. Mungkin Shafiq selalu main lah nt. Nak add? Silakan. Nama dia ; Joyah Samperit. Saya serious. Hehehe.

Saya pun nak guna account tu untuk send kat saya hadiah ke pape. Haw haw haw. Taktik lah ni. Bijak? Memang.... hehehehehe. Oh lagi satu, duit raya korang dah berapa? Saya ... malas nak kira. Bukannya banyak pun. Dahle tak pergi beraya pastu dah besaq panjang lak tu. Siapa baik mahu kasi saya duit raya mari hehe nanti kita kasi kuih raya okay :3

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.