Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Ayam madu.
Hello Sunshine 

Hari ne hari yang mendebarkan dan menyeksakan ceh. Why? Satu sebab tak perlu diberitahu lah hee. Lagi satu sebab saya tertunggu-tunggu nak pergi bazaar Ramadhan dari tadi pastu tiba-tiba hujan! Tak berkesempatan lagi nak beli ayam madu. Dah jadi feveret ne huwaaa. Esok insyaAllah ge beli. Sedih wei sedih. Pastu takde orang nak belikan lak tu. Untunglaaa dapat ge bazaar Ramadhan.

Ayat 'Untunglaaa' tu dah jadi permata untuk saya. Bila-bila saya gaduh je saya guna haha. Tapi taknak la guna selalu saya sendiri pun naik menyampah. Diucapkan ribuan terima kasih kepada rakan-rakan kerana mengajar saya ayat itu. Mehehehee. Tapi ada orang guna all the time. Nak je aku lempang budak ini, hati ku berkata. Okay, dramatic. Kisah pulak saya ngeh ngeh.

Saya nak buat challenge yang kawan saya, Nadhirah, buat tapi takut takleh nak update challenge tu selalu. Kalau korang nak buat, pergi la blog dia! \promote ne promoteeee/. Interesting tau. Saya tengok soalan dia, saya pun terfikir, nanti aku nak jawab apa? Haha. So itu je saya nak cerita pada hari yang dirahmati ini (sebab kan tengah hujan, rahmat la tu!). Selamat berbuka puasa y'alls! And selamat beraya kepada perempuan yang dah raya dulu LOL.

Tumblr_ld644xuifo1qetfuso1_500_large
wuuu, tergugat tak iman?! :D

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.