Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ I'm in love !
I'm not in love with a guy. But with a thingggg. But for sure, tangga teratas hati saya is mereka mereka ne -CLICK-.

Kan semalam nak pergi beli baju raya kan kan kan? tak jadi. kami pergi Alamanda instead, masuk Parkson sebab my mum nak beli handbag. Saya pun dapat handbag ! First handbag yang original dibeli and bukan pass down punya heeee. Nak tengok ? Ne ne .

Carlo Rino. RM119.
Bukan hand bag lah, sling bag gitu. Ada itik omei omei an an heee. Eksaited ne. Selama ne semua waris dari ibu saya. Tapi ibu saya kata ne beg raya pakai dua tiga tahun. Ok ok boleh haha. Sayang awak! Muah ! Muah :p
Tadi Aiman belanja saya cendol. Haha <3

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.