Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Guling-guling on a Friday.
tiada motif letak gambar ini.

Hello and Assalamualaikum everybody. Baru balik sekolah and currently berguling atas katil. Penat. Pagi-pagi sejuk sebab hujan lebat. Pastu thaw out pulak time tengah hari, panas terik. Hitam muka ne yang tak suka. Baru je cerahkan balik lepas kawad formasi aritu haha. Saya ada banyak benda nak buat. But first saya nak siapkan edit blog Anis Zahra \nama fb/. Thanks dik for the RM8!

Btw, saya tengah save duit. Taktau lah untuk apa. Saja-saja je. Tadi kat sekolah, ada pengawas datang kelas pastu panggil budak-budak kelas kitorang satu persatu. Eh, sepuluh persepuluh lah. Dia datang nak kasi buku tabung haji. Haritu kitorang dapat derma daripada Tabung Haji. Sorang dapat RM2. Ada yang kata "Alah dua ringgit je pun ".But still rezeki kan? Saya ekceli dah bukak dah account tabung haji. So tambah RM2 je lah. Alhamdulillah :D

Saya na stopkan LoveFact Challenge tu buat sementara because, saya tengah sakit hati. Korang enggak perlu tahu seh. \\dah taktau nak cakap apa. Tak gheti nak tulis long-long ne. Saya pun nak pergi editkan blog orang. So, kbai. Salam.

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.