Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ duluuuu kaaaaan,
Kitew malas nak bangun sahur, sebab kitew suka tidur. Tapi Tokteh kitew paksa jugak kitew bangun, sampai muka kitew kena spray dengan penyembur air tu.

Kitew selalu lupa nak gosok gigi sebelum bersahur. Pastu kan, terus makanan tu jadi tak sedap! Euww. Kitew makan sikit je. Dah la takde selera, pastu tambah lagi tak selera tu.

Kitew selalu makan cepat-cepat and makan sikit-sikit time sahur. Sebab kitew nak sambung tidur balik!!

Kitew ingat sangat, kitew puasa setengah hari je. Sampai pukul tiga je. Sebab kitew tak larat. Tak senonohnya kitew!

Kitew menyebok jugak nak bukak puasa dengan family walaupun kitew dah bukak puasa. Tapi nanti kena halau. Sebab ibu kata kitew takleh ganggu orang yang bukak puasa. Baik ibu~

Kawe-kawe, jangan ikut perangai kitew tau. Puasa biar penuh tau. Solat 5 waktu tau. Jangan ngade-ngade nak puasa setengah hari macam kitew tau. Hihi.
Ramadhan is coming to visit us again! Selamat berpuasa :)

Labels:


- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.