Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Dengan ini saya umumkan.. esok raya!
Ekceli, hari ne saya puasa. Hihi. Puasa ganti hahahahahah. Makin tua, makin malas nak ganti puasa awal. Dulu, bulan December dan siap ganti. Sekarang.. terkial-kial haha. Tulah, siapa suruh tak puasa, sampai seminggu lak tu?! Eh, yang tau tu diam ah. Hahahoho. Dah termimpi-mimpi mee rebus ngan rendang nenek saya. Dia chef terhebaks okai! Tiada yang boleh tandingi masakan :


Tapi saya memang suka puasa seminggu sebelum bulan Ramadhan. Ceritanya saya nak biasakan diri dengan berpuasa. Eleleleh.  Semua orang makan sedap-sedap je depan saya. Haha, tak eran. Iman saya masih kuat ceh. Iman adalahhh, mutiaraaaa~ Ok dah, I don't know why I'm babbling like crazy. Again. Till then, adios~

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.