Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Contest Jom SENYUM bersama Shazny Salleh.

Lama saya tak join contest. Takmau ah join contest blog je. Contest senyum pulak mehehe. Duk tengok orang join, nak join jugak lah ken. Kalau korang nak join jugak, tekan banner atas tu. Kalau malas sangat tekan jelah SINI :p

nama samaran saya Nazihah.
abaikan eye bag itu T_T
Baru perasan saya suka sangat tudung bawal uh. Jangan mempersoalkan minat tudung saya. Anyway, gambar ne saya pakai mekap sikit kat mata. Ala yang putih tu je. Bibir saya memang semula jadi pink. And gambar ne diedit, tapi untuk letak watermark je. Dengan ini saya tag cik Nieysa Syahirah, cik Nina Zaharin dan cik Scha Dayanti yang comel belaka. Sekian :)


- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.