Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Saya sponsor untuk 4 contests/GA so far :)


Yup. Banyak sangat ke? Pfft. Haha. So sekarang saya nak promote Contests/GA diorang. 

1. First Giveaway of Pink Story by Auni :)
Giveaway Auni saya sponsorkan dua doodle. Boy doodle and girl doodle. Suka my doodle? Pergi masuk. Mana lah tahu rezeki korang, korang menang nanti :)

2. Contest Blink Blink by Ainaa Mania & Han Hanan :D
Ni saya sponsorkan doodle juga. 3 doodles. Contest ni habis .... taktau bila :P So pi touch-up blog and join. hihi

3. First Giveaway by Anis Maisarah :)
Disponsorkan oleh saya 2 header. Harap-2 saya ada idea nak buat nanti -.-

4. Contest Belog Comel by Nadzratul Akma :)
Saya sponsor 1 doodle untuk contest ini. Kalau rasa blog korang comel pergi la join. Mana la tau menang first place, dapat doodle special dari saya #winkswinks.


Benda yang disponsorkan oleh saya semua akan dibuat dengan sepenuh hati and saya akan pastikan benda itu one of a kind and tak macam yang saya selalu buat. Hihi. So apa lagi? Join la! :P

P/S : Sekarang musim orang buat contest ea? Nak buat jugak! Hihi #sebokje.
P/S 2 : Banyak sangat ke saya sponsor? Entahla. I just can't say no. Budak baik macam ni la kot. Hihi.

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.