Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Practicing.
Practicing my doodle skills. Done this in 22 minutes. Not bad? Saya buat ni ikut perasaan saya hari ni. Yap. Ok ? Tak ok? Comment :P
Time cuti saya boleh update pukul 2.30 and onwards je sebab pagi-2 kena buat chores. Kemas rumah. Bagi mandi adik #inibest. Bagi makan adik-2. Ye kakak sulung ni banyak tanggungjawab tau. Hahaha bajet. Lepas dah siap solat semua, tungguuuu depan jam sampai pukul 2.30. Nak online bloggie and mendoodles :D
Saya buat doodles untuk post ni satu persatu. Dalam satu jam buat semua. I love doodling and I love my tablet. Hari ni saya rajin sikit. Sebab tu banyak doodle hihi. And tempahan doodle akan bermula tak lama lagi. Tempahan ni team punya. Saya and Nadhirah buat :) #murahjetau! So selalu-2 kan lah diri korang check blog saya untuk updates tau. Tunggu ! Kbai assalamualaikum :)
- Nazihah Anuar  

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.