Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Nanny 911 wajib tengok.

Cerita apakah ini? Setiap hari Rabu, pukul 8.30 pm di NTV7. Siapa tengok? Angkat ketiak! Hihi. Anyway, tadi saya tengah syiok on efbee and berbincang dengan Nadhirah, tiba-2 Mama saya jerit Siapa tak tengok Nanny 911 takleh main computer . So terpaksa la kan hihi. Ekcuali, rancangan tu memang saya suka tengok. Tapi bukannya saya tahu bila dan dimana cerita tu bermula. So lintang pukang la pergi ruang tamu nak tengok tv. Demi laptop! Hihi.

Yang tengah tu captain dia :3
Tujuan Mama saya suruh kitorang tengok rancangan ne is to didik kitorang jadi kakak dan abang yang baik-2 hoho. And suatu hari nanti saya pun nak jadi isteri yang bertanggungjawab menjaga anak-2 hihi #ececeh. Episode hari ne memang best la. Siapa tak tengok rugi. Family tu kacau bilau sebab anak-2 dia suka pukul-2, pastu Nanny Stella datang handle situation. Kelakar je. Last-2 anak-2 diorang dapat dihandlekan hihi. 
Siapa nak jadi parents yang berjaya suatu hari nanti, mai tengok rancangan ne ye hihi.

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.