Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Macam mana pung ai gembiwa okai.
Bahasa Melayu : 63% B-
Bahasa Inggeris : 77% A-
Sejarah : 71% A-
Pendidikan Islam : 70% A-
Tasawwur Islam : 69% B+
Modern Maths : 71% A-
Biology : 60% B-
Physics 57% C+ 
Chemistry : ___
Additional Maths : ___
cucuk idong kalau tak suka test marks saya T_T

Updated my results. Markah yang saya post semalam tu salah. Sebab saya termixed-up. So tadi saya kira balik and tulis kat kertas. I would give myself an average for my results. Banyak A- ja. A+ mana weh? Since tinggal Chemistry and Add Maths je, memang tadek harapan lah nak dapat A+. Sedih okai. Wuu wuu. Tapi dengan keputusan ini lah saya boleh berbangga skit dengan Aiman. Sebab dia kata saya lembap. Saya tak lembap okai tapi saya kering #mind my sarcasm. Ngahaha. U mad, sayang? :>

#Brains before beauty [].

If you guys haven’t checked out HIPSTER BTR you should! It’s pretty amusing.

Disebabkan tinggal nak amek paper Add Maths and Chemistry ja, korang semua doakan saya hidup baik-baik okai. Doakan jugak saya dapat pusat tusyen yang baik jugak. Nak mohon kat ayah ne. Saya belaja Chemistry kat sekolah memang asdfghjkl. Bila dah tak paham ape cikgu cakap, hape lagi? Tidor lah #hebak tak budak ne. Nieysa yang pengaruh saya!! Kitorang kan best meja buddies. Hihihi.

Guys, no more LOL okay. Sekarang LQL.
Laughing Out Quite Loud. Hihi.
Jadi British lepas ni, okai? :P



- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.