Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Kung Fu Panda 2 rocked!
Tadi pukul 9.45 pm saya tengok Kung Fu Panda 2 kat GSC Alamanda. And it rocked babehh. Hihi. Ekceli, mak saya reserve seat pukul 7.45 pm tau tau. Pastu bila nak pergi beli ticket, counter tu punya makcik kata ticket semua dah jual. Termasuk lah yang di-reservekan. Saya dah mula nak mengamuk sebab dah tunggu lama dah woi. Mak saya buat muka cool man, cool
Then tinggal yang 9.45 pm punya je. Dia kata dah habis dah ticket yang open. Tinggal yang orang reserve. Diorang kata kalau kul 9.15 orang yang reserve tu tak amik, kitorang leh beli tiket tu. So there's still hope. Hohoho. While waiting, kami pergi makan kat food court. Saya pergi beli hot plate. Ntah apa tah nama dia tapi saya ingat dia menu nombor 2 ihihi. 
Mak saya kata , Sebenarnya kita leh reserve seat banyak-2 ikut suka hati then tak pergi pun takpe. Mwahahaha. Sebab bukannya kita bayar pun. So saya pesan kat mak saya lepas ni kita reserve banyak-2 #evilgrin.
Ohh ohh, this is what I wore tadi :
Doodle 100% Nazihah's.
Baju saya saya waris dari mak saya hahahaa. Kadang-2 mak saya kata kesian Nazihah pakai baju bundle Mama. Tapi saya tak kisah sangat sebab dia besar and sangattttt comfortable.
Back to the story, pukul 9 my family dah tunggu kat tempat ticket. Saya main kejar-2 ngn adik #macambadut. Then akhirnya, moment paling best sekali, kami dapat ticket. Awuuuu. Tapi berasingan. Saya lah yang duduk berasingan dengan adik saya, Siti. P/S : Nazihah + Siti = Tanjung Rambutan. DO YOUR BEST TO AVOID US. Hihi.
So bla and bla and bla, habis. KungFu Panda 2 is officially on my list of fave movies. Titik. Korang pergi tengokkkk. Hehehehehehe.
Lepas ni Transformers, X-Men & The Smurfs. Yeayyy.

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.