Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Goals.
Hi there, Assalamualaikum :)
#ekceli hari ni taktau nak update ape. Haha.So saya ingat update pasal beberapa goals yang saya sedang berusaha nak achieve. It is the time of the year to have goals, aite? Hihi.

So first goal is, dapatkan gangsa untuk nilam.  Sedang cuba. Saya siap bernazar lagi oh #berani tak berani?. Dari form 1 mengimpikan dapat badge gangsa tu. And since sekarang pusat sumber kata takyah tulis sinopsis lagi, ada chance lah. Tapi cam bengong sikit , tulis nilam takde sinopsis. The fu?

Sekarang tengah baca buku Mini Shopaholic ne yang dibeli oleh Mama saya dekat Scotland. Best gila. Usually saya tak baca sangat pung buku cenggini. But buku ni different. Chick-lit kan, memang saya suka lah. Oh, saya ni memang ulat buku ekceli. Hihi. So buku ne pasal seorang shopaholic yang tak sedar-sedar lagi yang anak dia pung shopaholic jugak. Saya bengang sikit dengan suami dia sebab sikit-sikit business, sikit-sikit business. Kat christening anak dia pung tak datang \so far saya baca sampai sini lah/. Sambil-sambil belek efbee yang takdepape yang best, baca lah buku ne. Best best best. Hilang bosan.

Second goal is siapkan biology punya presentation by tomorrow. Malas nak membebankan otak memikirkan presentation yang tak siap lagi tu T_T

Next is buatkan award untuk meraikan followers saya yang nak masuk 2000 dah. I just love you guys. Thanks a bunch for supporting Nananitchiepie :)

Fourth goal will be updating my tutorials list. Okai, boleh lah lama tak update tutorials. Malas. I am a bit busy you know. Hmm, dah tu je kot. Bai :)
P/S : Apasal budak-budak hingusan suka tiru-tiru ayat ne?
#rasa macam nak tampar biar senget-senget je pipi tu.
Nasib baik saya ne baik hati okai. Tegur pun elok-elok je.

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.