Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Entry rojak ada class. Meh meh.
Happy Birthday Mama :) 


Selamat hari lahir kepada Mama saya. She's one in a million. No one can replace my Mama. NO ONE. Semalam kami pergi MFC sebab nak sambut birthday dia lah. Why tak sambut hari ni? Sebab hari ni dia pergi Scotland, UK untuk buat conference. Huwaaa. 1 week dia takde. Pukul 8 malam dia bertolak ke KLIA. Ayah kata kami takleh ikut hantarkan sebab lepas Ayah saya hantar dia terus pergi kerja. #nak ikut nak ikut.

Doakan keselamatan Ummi saya eyh. 

Suami saya suami mithali.

Cuba pergi click video saya terbaru ne. Dia tulis "This Video Has Been Removed by the User" kan? Ini sebab dia tak suka cara pemakaian tudung saya. Saya pin satu bahu dengan mendedahkan dada bla bla bla. So dengan itu saya kena kalau tak dia ugut saya macam-macam. Hish :/
This is our rule. Pakai tudung straight biar tutup aurat. Lagi sakit hati kalau dia perli. Ai pantang kena perli taw. Pastu tadi ada Anongg datang menjenguk video saya tu. Malas nak publish dia nya mesej. Doworry ya Anongg, wa dah buang video tu. Wa memang ayu baidewey.

Ai jumpa coppycats lagik aww. Comel :3

http://cookiemonsterbellucino.blogspot.com
Tengok dan amati kay apa yang dia copy. Comel right right? Bagus betul na awak cepat femes dengan tabiat meng-copy awak. Keep up the good work yangs! Siapa dapat teka dia copy apa comment lah yep :3

*Hebak kan orang yang suka copy ni? Cepat femes :x


- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.