Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Day 1 : Introduce yourself

Basics.
Nama penuh saya Nazihah bt. Anuar b. Sani. Nape letak sampai ke nama datuk #cecitececite? Nanti I cerita na. Hihi. Orang panggil Nazihah #duhh , Nana and Ziha. I am turning sixteen this year on the 7th of October. Dilahirkan di Rotunda Hospital, Dublin, Ireland. Saya tinggal di Selangor, Malaysia. Saya jugak tidak single, tapi saya plural #gelaklagelakla.

Let's know more.
Saya sedang menuntut PhD di Universiti SMK Jalan Reko #LOLJK. Seorang dubak aliran Sains Tulen. Sangat suka dengan Add Maths, Biology and Physics. Benci Chemistry sebab belajar macam mana pun tak masuk otak T_T 
Dalam kelas duduk sebelah cik adik Nieysa Syahirah. Saya lebih tua dari dia tau \bangga/. Atleast boleh lah digelar akak walaupun kecil molek~
Digelar "Nana Pie" di kalangan teman rapat angkara kewujudan geng yang terhebat di JR, The Pie Family. Somehow kumpulan ini ditubuhkan secara tiba-tiba oleh saya dan simbol Pi dalam Maths tu (π). Saya juga digelar "Mummy Pie" hohoohoho.

Whut more?
Saya kalau keluar jalan-2 malas nak bergaya sakan. Pakai shawl belit-2 sampai nak tercekik & mekap 10 inci itu tidak perlu bagi saya. Kalau dulu baru nak mengenali dunia fesyen buat la jugak kot. KOT. Sekarang dah malas. Kikiki. Kalau sekadar nak photoshoot boleh la. 
To me, the best thing men kind has invented is strawberry flavored tea and the almighty straw. Best. Creations. EVER! 
I love to quote movies and songs. I dunno it's just in my nature I guess :/ 
Saya ada darah orang Indon sebab ayah saya punya mak ayah orang Banjar. Tapi tak paham bahasa depa.
Saya bukan seorang perfectionist in real life. Tapi saya seorang blogger perfectionist. Kalau ada kesilapan dalam blog ni, akan diingat sentiasa. Tak kira di mana. Takleh hilang dari hati dan minda. Yish.
Suka baju besau-2 sebab nanti saya boleh bergerak dengan bebas and baju saya boleh pusing-2 hahahahahaha. \ korang tak rasa rimas ke pakai baju ketat? /
Ok sudak ketandusan idea. Bai.
Oh sebelum terlupa , nama saya disebut dengan nama datuk sekali kerana my BF who is also my BF #buatbuatpaham punya nama bapak sama dengan saya. Keke. Untuk menunjukkan kami bukan adik beradik terpaksa la buat cengitu :P
Nazihah bt. Anuar b. Sani.
Muhammad Aiman b. Anuar b. Ishak.
- Nazihah xxx.

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.