Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Cuti kata pergi, sekolah kata mari.
James. Wuuuu.
No more fun fun fun. Just learn learn learn. Ekceli, saya asyik nak tidur dalam kelas. Sebab time cuti, asyik bangun lambat je. Lepas subuh mesti tidur balik \teruk betui minah ne/. Takleh tengok tv cerita best pagi-pagi dah. Tak tengok dah cerita Mickey Mouse. Huwa. Mengadap muka cikgu praktikal Sejarah, lagi buat sakit ati jaa. Grrrrrr. Mostly saya banyak berborak je ngan kawan-kawan. Lepas rindu la kalau nak dikatakan. Hihi. Time rehat, ex 3KM2 2011 semua berkumpul kat tempat rehat yang sama. Borak like crazy. Awwwhh, RINDU seh!
Pendidikan Islam : 72%
Bahasa Melayu : 61%
Sejarah : 70%
Biology : 60%
Puas hati la jugak dengan result saya ne. Bukannya saya baca buku sangat pung. Hohoho. Bangga? No. But satisfied. I suck at BM. Biology, ramai fail weh. I repeat, ramai. 3/4 in my class fail. So bila saya bagitau markah saya diorang like woah Nazihah pandai yada yada. Bukannya pandai pun. Saya just minat Bio. So, tadaaa. So far so good. But esok ada Physics. The day after, Chemistry. May God have mercy. Amin.

First picture. Omaigee. DEAD.
Super ultra big fans of BTR now. xoxo.


- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.