Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Blog tukar baju. Shukeww?


Saya private untuk beberapa jam and tengok hasilnya. Saya tukar minima template. Lawa tak lawa? Suka? Omel? Comment heeee. Maybe ni hasil kebosanan mula sekolah balik. Iono. So kebelakangan ne saya memang agak bosan dengan denim. So saya tukar yang ada macam column-column ne. Hahahaha. Nanti lagi berapa minggu ge tukar lagi. Budak ne memang tadek kerja.

Navigations dekat bahagian kiri tu okayh. Yang butang-butang float tu. Credits to Kazumi for the icons. As cute as an apple pie owhh. Lagu saya dah buang, butang top pun sama. Isk isk. Saya just taknak mess up kan sangat.


And this thing above shows my new blog design's weight. Lagi ringan dari yang sebelum. Best tak best? Hohoho. Ngeng ngeng ngeng. I love my new design even if you don't hehehe #cepat tumbuk budak ne. Sorry for any inconvenience time saya private blog tadi eh.


Why I tepek banner atas ne kat post saya? Nak gitau, saya tolong sponsor lagi satu contest. Contest Bibir Sexy tak Sexy?. Contest tu dianjurkan oleh Scha Dayanti & Syeera Heenim. Pergi la join kalau nak doodle hihi. Click banner atas tu kalau nak masuk kayyy. And, ni last contest yang saya sponsor okay. Saya dah malas dah lepas ne. Hihi. Kbai :)
Note : Tak berapa lama ge mesti tukar lagi design. Saya ne memang cepat bosan dengan blog design saya. Heeeeeee. Sowwi yea.

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.