Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Adik saya pun dah ada fesbuk.
Okay gambar kat atas ni saya tak rembat kat mana-2 tempat pun , but this is my sister and I personally took this shot. Dia pandai berposing kan? Well this kid up there, dah ada FACEBOOK! #ohemchee. She's just five you know.
Sekarang saya rasa sungguh lembap. Sebab my first facebook account time saya form 3. I was FIFTEEN. Budak ni baru lima tahun dah ada facebook. Adik-2 saya memang bertuah la belajar macam-2 dari saya. Saya takleh nak belajar dari sape-2 because saya anak sulung. Iskk. Sometimes I wish I had an older brother or sister. 
Sedih jugak because my siblings are growing up. Nanti adik saya yang kecik sekali pulak ada fesbuk. Err, tak rasa special dah T_T Hohoho. Btw, saya ada 5 adik. Termasuk saya ada enam orang. To think that one day we'll all grow up and have families of our own makes me sad. I'll be missing those annoying little brats. Hihi.
Ini facebook kami kayy :
Nazihah Anuar
Mohd Shafiq Anuar
Siti Sarah Anuar
Abdul Muizz Anuar
Anis Maryam Anuar
Adik saya yang kecil sekali , Siti Hajar Anuar , masih tiada fesbuk. Harap maaf :p

My family in front of MCKK in Perak. I love you all ! Hihi :]
Only I can fight with my siblings. You lay a finger on them, you DIE.

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.