Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Pelik dengan perangai segelintir manusia. -_-
Anon lagi seekoq. Tak gheti-2 nak letak link. takpun dia takde blog kut. ketinggalan zaman :P
But terima kasih la kata photo-2 saya tu lawa. Tapi yang saya tak paham nya, gambar tu yg lawa ke tuan dia yang lawa? :P Saya tidak faham di part itu! Gambar tu yang gedik or tuan dia yang gedik? Saya tidak fahaaaaaam. Haha. Yang saya paham, pendek kata -> gedik. panjang kata? geeeeeeeeeediiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikk ? :P
Pastu sekarang ni ada kes orang menaniaya blogger. Siapa ada dengar pasal kes Putryy Nasuha & Dania? ada orang guna nama & link dania pastu kutuk-2 kat blog putryy. Sekarang pulak kak Biyha & Hanis. Orang-2 yang buat benda ni, takde kerja ea? Tak baik doe menganiaya orang. Kalau nak kutuk pun kutuk aa guna nama sendiri. Takyah nak guna nama orang. buat fitnah. Apa laa. Manusia dah makin JAHIL.
Nota Comel : Kalau ada siapa-2 kena kutuk kat blog diatas nama saya, jangan serang kat shoutbox or post. kalau boleh tanya saya dulu. Kalau saya nak kutuk pun saya guna nama sendiri. But saya tak penah buat lagi la. Saya baik orangnya hihi :p
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.