Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Pelik dan hairan.


Mungkin ada yang tak berapa nak tau yang saya cik Nazihah Anuar jelitawan muda ( i take that back xP ) sudah kembali berbloggingg. Soo sila lah korang ber-OMG dengan kedatangan saya niii :P

sweetrouble @ tumblr Pictures, Images and Photos

Okay back to the title. Why saya tengah pelik? Why saya tengah hairan? Because, bila saya bw orang punya blog. Saya akan tengok credits diorang #taktaulahkenapa. And saya akan nampak mereka letak nama saya di situ. Oh My God! Hoho. Soo ada nama and link kat situ. I don't know why. Dia credit for tuto? Or sumthing? Whut? Please explain to meeeeee. Saya dilanda kebingungan :D

And, esok ada Add Maths & BM 1. Wish me luck cayangs :P


- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.