Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Of Sambal Belacan and Bata Shoes
Hihi. Okay, saya pun taktau la kenapa saya letak post title camtu. Teringat short story "Of Bunga Telor and Bali Shoes" time form 2. Ke form 1? Lantaklahh. Hihi. Time tengah makan nasi plus sambal belacan plus ikan tenggiri  goreng. And baru lepas balik sekolah. Maka terjadilah Of Sambal Belacan and Bata Shoes ~


Kalau sambal belacan letak budu, lagi sedapppppppp. #ingatorangkelateejesukamakanbudu? Hihi. Saya dulu tak minat pun makan sambal belacan. Tapi time form 2, nenek saya bukakan hati saya untuk cuba sambal belacan. Like love at first taste :) Tapi nanti mulut merah sedap pedas. Mama saya kata lidah orang putih. #LOL. Tapi saya suka sensasi pedas tuu.
Lahir kat negara orang sana tapi selera negara sini tauuu <3
Nanti time cuti sekolah Abah nak bawa kami sekeluarga pergi Kelantan, beli budu pastu buat sambal belacan muahahahahahhahaha. Tokteh saya kata leh kahwin ngan orang Kelantan camni. Hoho. taknak taknak saya dah ada orang di hatii :P
Semalam tanya saya tanya Ayah, 
"makan sambal belacan selalu ada pape effect ke?"
"Ada."
"Apa dia?"
"Belacan habis. Hahahahha"
Haha lawak sangat la tu? :P Kata-2 dari seorang doktor. Hoho.
Okdahbaii. Nak makannn. :D

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.