Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Kak Nana menjawab soalan anda :D
Soalan nye boleh lah rujuk di sini.
  1. Depends lah. Saya ni cerewet orangnya and saya tak suka luahkan perasaan melalui laman maya nih. *Lol padahal saya ngn bf saya pun melalui Yahoo Messenger :p
  2. Soalan ni... the story of my life gila lah. Well, dengki , jealous , iri hati semua ada. Tapi saya fikir dulu sebelum nak putus. Kalau dah perangai dia macam tu, nak buat camne? Dugaan je lah :)
  3. Takmauuu. LOL JK. Merajuk je lah kut :D
  4. Ajar je. Kalau kita ungkit nanti hilang pahala. Atleast kita dapat pahala sebab tolong ajarkan dia. =)
  5. Agak jiwang? Err. Diam je la :| Orang-2 jiwang ni kalau usik sikit mengamuk jadinya LOL. Just kidding.
  6. Takleh nak kata dia tipu or not. Tak baik buruk sangka. Kalau saya , saya diam je. Melainkan dia ngaku dia mereka cerita je, saya nasihat la dia elok-2 :)
Haa. tu je la soalan dari adik Afifah :)

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.