Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ F youuu. Aku tak sangka doooooe

I'm sorry. Ni entry mengamuk sikit. Why? Sebabbbbb. Tadi saya berblogwalking kat satu blog ni. Owner dia selalu la jugak mintak tolong saya. Dia ada nombor saya jugak. Yang ada tu kalau boleh terasa lah ye because this entry is for YOU. 

Saya bukak blog dia, pastu tengok oh wow apahal blockquote dia sama gileww dengan aku. Pastu saya bukak page source saya , and saya pun bukak page source dia. P/S ; saya bukan nak curi pape okayy. Saya kalau dah agak ada something wrong saya bukak jea. Saya check code blockquote dia and I was like WTF sebijik. Apa main curi-2 code doeeee. Code gambar untuk blockquote tu pun sama. Everything sama lah. 

Memang hebat lah kau perempuan. Tak credit keaaa? Erghhh saya memang tak suka buat camni kat kawan. but bila saya fikir balik, diorang kawan sebab blog aku je kan? Mintak TOLONG je kan? Kawan aku sendiri pun suka tiru-2 idea. Like, okayyyy, penipu banyak je lebih. Saya haramkan ! HARAM KANNNNNNNN !
Sorry. 10 jari menyusun minta maaf kerana mengamuk di sini. My blog is to express not to impress. Bai.



- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.