Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ STFU. LOLJK.
LOL Random sketch Elvis Presley xP
Hari ni pergi bowling dengan abah & adik-2. my mama tak ikut because dia kena pergi kerja. Soo heeheehoohoo. Nak photo? Tengok photo saya je la. Mwahahaha. JK.
Sebelum pergi, tangkap gambar kat pokok willow mama. hee.
Pergi-2 warta tengok-2 bowling tak bukak lagi. So pergi makan Pizza Hut. Kitorang first yang datang hari tu! Banggaaaaaaaaaaaaa weyyyyyyyyyyyyyyy LOL.
Pastu dalam kul 12+ pm dah start main bowling :)
First game saya menang tempat kedua. Second game saya second last. Yee saya memang handal gileww kan? T.T Balik-2 semua orang dah tidur. HAHA. Saya je la tukang masukkan gambar dalam lappy. Hehehehe. O yea ingat tak saya kata saya demam kan semalam? Ekchualii mmg sedang demam lagi hee. Gembel la weyy :D Saya sudah makin suka men-doodle kat SAI Paint Tool hee. Ok la baibai saya dah taktau nak tulis apa hee.
P/S : Superhero saya pun demam :( Get well soon love ♥
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.