Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Segmen rahsia blog anda by Meira :)
Segmen ni adik Meira yang anjurkan. Saya join je *bosan* Why saya still tak tidur? Sebab hari ni tak call ngn Aiman huaa T________T Ehh dah dah lari tajuk pulak :p Dipersilakan soalan yang diberikan~

1. Adakah blog korang mengikut warna favourite korang? *Nyatakan warna fav. korang
Berapa banyak warna dalam blog saya ni? Haahaa. Saya suka warna blog saya. lebih menuju ke warna pink *kan?* warna lembut~ tapi warna fav. saya ialah warna Sapphire. Biru kehijauan gitu :)

2. Berapa lama korang berblogging?
Dah setahun lebih. Uhuuu dah elder~

3. Korang rujuk pada tutorials siapa? *Beri tiga nama 3 bloggers
Rujuk as in kalau nak edit blog eh? Camni jelah yang saya paham :p
- Tuto saya sendiri hahaha *ni yang senang kalau buat tuto.
- Tuto kak Hanna :)
- Tuto kak Syamira :)

4. Komen sikit pasal blog saya. * Pendek sahaja.
Blog Meira cute, sweet. Sedap memandang. Tak serabut sangat. Hmm, memang semuanya sweet lah :p
a
5. Anda suka dengan blog korang? *Bagi sebab :)
Suka? Suka la jugak. Sebab comel kan HEE. Tapi kadang menyampah dengan blog , rasa cam nak renovate balik. Sbb nampak serabut. tapi kalau orang lain suka blog saya, saya pun suka lah hehe :)

Tag 2 Orang : kak Myza & Nieysa.
Dah siap hilangkan bosan. Heh :D
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.