Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Once again , I meet you pihhpouls :D

This video is soo cutee !
Semalam saya tidur awal , lepas call ngn Aiman. Sbb dia pening-2. Saya pun sama hekhek. Kerja sekolah? Biarkan je la kueekuee. Petang tadi pun stay. Penat gila hari ni. Tapi still nak call ngn Aiman jugak hahahaha. Soo tunggu je la kan kan , so decide pergi je la mandi dulu kalau dia call cakap je la dalam tandas :P Bila keluarkan barang dari poket , ada phone AIMAN. terbawak balik laa pulak. Tadi dia main hoki saya tolong pegangkan phone & gula-2 dia. Kitorang balik dia ingat gula-2 je. Pdhal benda tu dah tinggal separuh sebab saya makan banyak miahahaha. So malam ni nak buat kerja sekolah untuk esok sahaja *winkwink* buat pelan kedudukan kelas sbb Hajar pi koyakkan yang baru saya buat harituh , haktuih. Tu je la nak cakap. Nk pergi ber-Tumblr sat hee. Okbai :D
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.