Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ EXAM GRADES HAAAHAAH

Malu tapi mahu nak bagitau ahahahaha
BM : 58% 
BI : 82 %
Modern Maths : 87%
Add Maths : 40%
Sejarah : tak dapat lagi
P. Islam : tak dapat lagi
Biology : 74%
Physics : 70%
Chemistry : 50%
Tu je rasanya. I know, BM saya mmg WTF ( Where The Flower *nieysa reka :P*). Bila saya tengok saya was all like buat muka bodoh. Ramai kata cikgu kedekut markah hahahahah.

But saya still bangga sebab takda fail heeeeeee. Tepuk tangan untuk saya cepat ehehehehehe :D Kerja saya buatkan untuk Aiman pun dah siap wooohooooooo. So far a good day, although dah nak demam sbb main redah hujan tadi hee xD Hujan pagi sampai petang, mana tak redah kan? Heehhehehe
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.