Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Eh eh , haters :p
Anna : blog bukan best sgt pon. kau xpyh bajet la wey.
Anna : tau lah blog kau dah feme en lps tu tknk tlg org. Fineeee.
Anna : Nana!!! ada lah request check lah betol!!! ALAH kalau xnk tlg ckp je lah. aku bkn nak hack kau punye blog pon. PIGI dahhhh
Ehem , bukan saya taknak tolong. Tp bila saya check requests ada awak punya yang lama-2 je. Url kasik URL google. Nak rahsia ape lagi wey? Blog saya tak best? Takyah datang lagi. Habis cerita. Saya bajet? Bia la ada kacau awak ke? Dunia kiamat ke saya bajet? Awak tak kasi URL blog mana saya tak fikir awak nak hack. Anyway thanks for melanggan blog saya time dulu. Don't worry , saya hilang followers bukan macam mati bini. Ok bai
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.