Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Cuti dah bermula , kebosanan pun bermula :D
Sebenarnya nak tunjuk watermark saya baru buat tuu hee. tak nampak ? ni dia :
It's transparent and kalau tengok kat gambar saya ada border putih. Saya buat memang agak buruk. Saya budak baru belajar, kalau baik tolong tunjukkan :)
Rasa sayangggg ehhhhhh. *tetiba je
Buat watermark pun guna muka sendiri. Ahahahah. Tak puas hati lagi sebenarnya. Nak buat yang baru lagi laa sampai insaf. Heee. Okbaiii :)
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.