Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Bila saya cakap telefon dengan lelaki.
Photobucket
Okay this will be a quick random post sooo jom mula haha.
F Y I , lelaki yang saya paling selalu dan memang takkan jarang-jarang call ialah Aiman ( duhh ~ 19 ) and suara dia pulak sangat sangat sengauuuuuuuu AHAHAHAHA abg jangan marah tau hee *buat muka comel sat :face67: * But sengau lelaki la. bukan sengau perempuan :face8:
So bila ada lelaki call unexpectedly , contohnya saya angkat call sape-2 yang rasa dia lelaki , tak biasaaaa cakap dengan dia . Why ? Sebab dia tak sengau macam Aiman hahaha 03 So saya buat je la muka blur emoticon42 kan , jawab pun sepatah-2 je emoticon13 Bagus kan budak ni ?
Okay-2 lah tu je nak cakap hee. Nak pergi tidur sbb Aiman kata dia taknak tengok saya mata cam panda :69: Tapi panda comel kan kan? Hee. Oklahbaibai.
But still suara dia suara lelaki tercomel yang pernah saya dengar ececeh emoticon51
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.