Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ 3 stories :)
gambar gedik harus di-post :P time nak order take-away kat MekDi.
First
hari ni masuk pertandingan rocket. buat rocket tu pulak last minit. ehh bukan saya yang buat, Aiman yang buatkan ehee. kitorang last turn yang lauch-kan rocket, nama kumpulan kitorang pulak, Pie Sisters haha. Me & Nieysa punya group :) Gambar takde, sbb tak bawak camera T_T gambar-2 ada kat Azfar, tapi dia tak masukkan dalam fesbuk lagi. Dapat 2 kali try. First launch, parachute dia keluar cantik jea. Dapat 15 secs. Lama tauu. Tapi 2nd try naik punyaaaa lahhhhh tingggiiiiiii, tapi parachute tersangkut kat kon -.- Sakit hati oiiii. Last-2 saya jahanam kan botol tuh HAHA. Takleh nak dibuat kenangan :p
Second
saya balik lambat gilaaaaa hari ni. balik dari sekolah pukul 7.15 pm , sbb Mama btolak dari habis kerja pukul 5.30, kat KL. Jam teruk, so sampai lambat lah. Balik-2 terus makan. Kebuluq. Duk makan-2 bukak la cerita pasal apa jadi kalau kitorang dah besar-2 nanti dengan Mama kan, Saya tanya , "Mama lepas SPM boleh kerja tak?" Mama kata "Boleh. Kahwin pun lagi bagus" Haaaaa AIMAN MAMA KASI GREENLIGHT KUMPUL DUIT BUAT MAS KAHWIN AAAAAA xD
Third
Ingat tak post Little Nub-nubs pasal art thieves and nama saya ada kan? And haritu dia tak cross out nama saya kan? Saya check tadi dia dah cross out hee. Happehhh. Believe me I've learned my lesson -.- Everybody makes mistakes right? Tapi yang saya tak faham nya asaii ada perang saudara antara blogger Malaysia & doodlers Indonesia. Mengutuk situ sana dekat formspring. Haihh -.-
Tu jelah nak cerita. Esok post lagi. Mungkin tutorial post kot :)
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.