Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Pakcik Ayam Panggang -.-
Hari ni pergi beli ayam panggang ngn adik saya, Shafiq. Yelaa dah kempunan tahap gaban nih , tengok Upin & Ipin makan ayam goreng , terus meleleh air liur. Siapa tak suka ayam panggang , angkat ketiak? Ada ? Ada? :D

Tapi saya tak puas hati betul ngn pakcik ayam panggang tu. Dia ingatkan saya adik kepada adik saya. (Kiranya adik saya nmpk cam abang la) Sebab saya pendek and muka tak matang. Yg eloknya saya masih nmpk muda la nih mwahahaha. Tapi saya mmg gini dah , Terbantut TT.TT . Time kecik cepat sgt mmbesar, bila dah masuk sekolah menengah terus terbantut. Huaaaa. Sadis. Aiman pun selalu ejek. Tau la dye tinggi ! -.- . Takpe takpe , ayam panggang pakcik tu the best tau!
Saya ada AYAM PANGGANG, korang ada ke? :p
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.