Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Gayatt :o
Yup . conversation saya , mak & adik saya ingatkan semalam tapi rupanya pagi ni. Asaii Nazihah dah asek cepat lupa ni ? Haish -.- Anyway , hari ni buat cake tiramisu resipi Mama, buatan Nazihah + Mama sekali . Dah siap , and sedap sehingga menjilat badan *err , melebih la tu , heh . Aiman dah ready order nak cake tu . Masakan Nazihah mmg aww sedap mwahaha . Korang nak ? Bayar , then saya post laju kan . Eh eh eh . Petang tadi pulak dating lagi ngn dye . Tak habis melepaskan gian tak jumpa 2 bulan lagi wee . Kali ni Siti ikut pulak . Ni baru nak masuk tajuk 'Gayatt' nih . Haha . Macam ni la ceritera kami bertiga tadi , saya nak tangkap gambar bunga atas pokok , bunga Cempaka rasanya . tapi tinggi sangat pokok tuuu *saya kan pendek , tak sampai -_-* so dengan penuh cerdiknya saya panjat tempat ladder yg orang guna untuk exercise tu . Dah siap siap , tetiba takleh nak turun . Nampak cam tinggi gila kut . Takut nyahhhhh . Dalam 10 minit baru leh turun , Aiman tolong . Saya taknak jadi tinggi ahh gini ! SERAM ! :p

Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.