Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Weyy , minggu depan dah sekolah weyy.

Semua barang sekolah , baju sekolah dan apekebenda lagi dah siap . tapi belum jahit lencana ngn tanda nama -___- . saya reti jahit pun , jahit jelujur ( AHAHAHAHAHA ) ngn insang pari je eh . woot woot . sekolah bila hah ? hahhh ? 3 Jan 2011 ea ? Heheh . Berazam nak berubah ! Form 4 bukanlah tahun untuk ber-honeymoon . belajar habis habisan .

Err , tuisyen taknak pergi boleh tak,
Mama ? Heh .

Bye bye beloved bloggy , bye bye facebook , bye bye PS2 , bye bye Counter Strike ! ! Huaaaaaa sodih . Tanpa CS , dimana lagi saya nak melepaskan perasaan geram ? kat adik saya ? HAHAHAHAHAHAHAHA . -_____-

Nak edit blog habis habisan . Saya still On ngn contest yg saya masuk tu . So whatever heh heh hoh hoh . School , here I come .

Photobucket


- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.