Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Quick trip to Mid Valleyyy.
Yea , hari ni singgah sekejap pi The Gardens kat Mid. Atuk saya nak baiki Iphone4 dye . Pergghhh jeles kott atuk ada Iphone4 . mwahaha . Dye nak mintak Microsim . Punya la lama tunggu macam tunggu kucing bertelur , pusing pusing kat The Gardens tu . Pergi satu kedai yg AWESOME gila . kedai Action ape tah. haha . suka ouh . Mcm mcm benda jual kat situ . Patung comey Domo pun ada . Tapi tak minat jd saya tak beli la :D .

Saya beli keychain lembut petak yg bakal disangkutkan di beg ( suka kumpul benda alah ni ) & Cocoa Biscuit Mirror. cermin ye benda itu . Sukaa . nak beli mcm mcm lagi tp nak simpan duit laa T.T

Lepas tu ktorg pi McD nak beli mknn untuk adik adik . Saya pekena lah Prosperity Burger tuh . Grr dah lama mengidam , tp tak abes pun . hikhik . Dengan minum sekali ngn Coke , mmg perghhh . Habis diet saya mehehehe .
Tahun depan saya belanja McD nak ? hee :p

Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.