Dashboard | +Follow

McJellyz Tutorialz.


★ Pissed off , goddamn it !!
Angin saya tak baik sgt hari ni. Dah la ngn allergie nye , selsema nye, phone charger rosak. ishhh. then kene buatkan blog orang lagi hadoiii . Oklah , saya dah pikir baik baik ,
Saya taknak bukak blog orang pastu edit blog dye!!
Why?! First of all , time awal awal je leh tanya if I'm busy ke tidak , now main terjah gitu je. And another thing , NO CREDIT AT ALL! Bukan nak mintak promote kan blog ke ape tapi penat laa buat . seriously penat. Please just please try to understand the tutors I already gave you guys . Sorry sgt sgt tapi dua tiga hari ni mmg saya busy sbb nak sekolah then org semua nak pressure saya mintak tolong. I need time . Dah berapa kali dah terangkan so please understand . Huh.

And tgh pissed pasal satu benda lagi . PISSED gilaaaaa kalau orang ngutuk sekolah saya. So what saya nak stay reko ? teruk sgt ke ? Ia sebuah sekolah yg sama mcm sekolah lain , yg beza nya niat nak belajar ke tak .. ! " Ee skolah reko teruk laa , pindah la sekolah sini wei " , Apa yg kau tau ?!! Erghh .
Sorry kalau terkasar bahasa or terasa ,
saya tengah bad mood sahaja.
Sekian =='
Photobucket

- Tutorial List
- Personal Blog

p/s ; This blog is for tutorials only.
p/s(ii) ; I'm more active on my personal blog.